Peedihummus

Juba pikemat aega on mul olnud mõtteis teha peedihummust. Mulle meeldib hummus ja ma armastan peete, niiet need kaks kokku tõotab tulle üks maitsev  dipp!  Röstisin selle peedi-ja kitsejuustupiruka jaoks ahjus terveid peete ja pirukateost jäi paar peeti üle, mis kulusid hästi sellesse peedihummusesse ära. Hummust võib kasutada värskete juurviljade dippimiseks, leiva -või saiakattena või ka näiteks salatikastmena- mina kasutasin seda igal pool!:) Lisasin peedihummust toortatrast, kanafileest ja juurviljadest salatisse ja pean tõdema, et tatra ja peedihummuse kooslus oli väga maitsev! Ja muidugi see lummav värv :P!!

Vaja läheb:
3 keskmist röstitud peeti ( sobib ka keedetud)
1 purk kikerheineid (240gr) hoia natuke vedelikku alles hummuse vedelamaks tegemiseks (kui vaja!!)
4 spl tahiinit
poole sidruni mahl (mul oli suur sidrun)
1 küüslauguküüs
1 tl jahvatatud vürtsköömneid
näpuotsaga suitsutatud paprika pulbrit
soola ja pipart maitsestamiseks


 
Tee nii:

Surista kõik koostisained köögikombainis kokku, timmi maitsed veel endale sobivaks  ja naudi dipikastmena või salatites J
Toortatra-kanafilee salat peedihummusega

Labels: , , ,